luni, 2 martie 2009

Scaune Cluj

Cand am cautat scaune pentru bucatarie la noi in Cluj singurele variante cat de cat OK ramasesera "Salice Mese si Scaune" pe Str. Bucuresti si Ambient. Pana la urma cei mai OK mi s-au parut Salice, avand in vedere si varietatea de modele, si experientele neplacute avute cu Ambient. Am luat o masa cu 5 scaune de la ei si pentru ca erau ultimele scaune din stoc am primit reducere de 10% oferita de sefa de magazin pe loc. E un pont important: puteti incerca sa negociati. Daca va pricepeti poate scoateti un deal bun si luati scaunele mai ieftin ;)

In imaginea de sus aveti modelul de scune pe care le-am ales eu, atata doar ca stofa e un bej care merge mult mai bine cu culoarea inchisa a lemnului. Mai jos vedeti masa impreuna cu scaunele imediat dupa ce le-am montat.

Un comentariu:

  1. imi place foarte mult masa ... imi poti spune de unde ai achizitionat-o?

    RăspundețiȘtergere