duminică, 29 martie 2009

Mobila Dormitor - ce sa alegi?

A venit momentul in care trebuie sa alegi mobila pentru dormitor si nu stii ce sa alegi? Ai mai multe variante si merg de la a plati un designer sa iti dea niste idei interesante, la a cumpara mobila gata facuta de la o firma de profil sau a apela la o firma de mobila la comanda? Nu te poti hotara? Si eu am avut aceleasi dileme si va pot povesti cum am ales:

Mobilierul la comanda cu dressing sau dulap cu dimensiuni la cerere mi s-a parut mult prea scump si de multe ori pot aparea greseli de executie. Daca apelam la un designer de interior tot la firma de mobila la comanda ajungeam, asa ca a ramas varianta mobila de dormitor "de-a gata". In plus nici nu am vrut ceva foarte sofisticat si fancy si un pat, un dulap, doua noptiere si doua etajere pot sa le aranjez si eu... Zis si facut: de la ce firma cumpar? Purced la cautat prin oras si am gasit modele mai interesante la 2 firme: Staer si Mobexpert. La Staer mi s-au parut materiale cam slabe, asa ca am ales Mobexpertul pentru ca mobilierul de la ei are calitate acceptabila si pret rezonabil. In 3 saptamani am avut mobila montata in dormitor, fara nici o problema deosebita... Cred ca si daca ar fi sa aleg inca o data, tot mobexpert as alege si tot pat mare de 180X200 cm :D

4 comentarii:

  1. Imi place foarte mult dormitorul din imagine, insa camemra nu seamana cu una din Romania

    RăspundețiȘtergere
  2. Un dormitor foarte elegant si ordonat.. complimente nu conteaza unde este, important este o ca avem o inspiratie pentru amenajarea unui dormitor elegant ce ne relaxeaza

    RăspundețiȘtergere
  3. Este dormitorul Nova de la Mobexpert si este o poza de Showroom.

    RăspundețiȘtergere